piątek, 21 czerwca 2013

Taka se ja, a so? ;>>

Zdziwieni, że nie rozdział? Nooo... Już dwa tygodnie mnie nie ma. A czemu? Bo kurwa zabrakło mi weny ;x Wszystko jest takie nudne. Koniec roku - więcej nauki według moich rodziców. Masakraaaa normalnie x.x Ale spoko... Już we wtorek jadę do Wrocławia na dwa tygodnie. Nie będzie mi się nudzić. Będę z przyjaciółmi. Będzie dużo przypałów. A co się z tym wiąże? ;>> A to, że jak wróci moje dawne życie, "wrócę" i ja. ^^ Zapewne wtedy przyjdzie do mnie wena ;) Później będę miała połowę lipca wolną i na sierpień przyjeżdża przyjaciółka, do której teraz do Wrocka jadę xD Rzucimy się na Woodstock (mam tylko 25km xd), a później będziemy przez dwa - trzy tygodnie gdzieś się szlajać ^^ Będzie ciekawie ;>> Więc zapewne do zobaczenia już niedługo ;] Buźkaaa. Pozdrawiam, Gosiaaax3 ;* <3 xx


Jakieś pytania? Ask -- http://ask.fm/Goosiaaax3 lub Facebook (zakładka o mnie)

Pozdrawiam :


Wasza zdrowo jebnięta     Gosiaaax3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz